اگر بخواهید در مقیاس‌های بالا و برای افراد زیادی (مثلا تمام مشتریان

فروشگاهتان یا تمام خانم‌های زیر ۲۰ سال تهران و یا هزاران موارد دیگر

شبیه این) اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید، قطعا

نمی‌توانید یک موبایل دستتان بگیرید و شروع کنید برای همه اس ام اس

فرستادن!

در حقیقت باید ابزاری وجود داشته باشد که با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابلیت ارسال پیامک به تمام کاربران شما را یکجا فراهم کند. پنل اس‌ام‌اس قرار است دقیقا همینکار را برای شما انجام بدهد. در این مقاله قرار است همه چیز دربارۀ پنل اس ام اس را به شما توضیح دهم.

پنل اس‌ام‌اس چیست؟

 

حتما شما هم تجربه ساختن ایمیل و استفاده از پنل آنرا دارید. این پنل به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌های خود را ارسال و دریافت کنید. کار کردن با پنل اس ام اس هم به همین سادگی است.

پنل اس ام اس در حقیقت یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است که به شما اجازه می‌دهد مشتریان خود را مدیریت کنید و برای آنها پیامک‌های انبوه ارسال کنید.

حالا مشتریان شما می‌تواند یک نفر باشد، یا کل شاگردان یک مدرسه، یا در مقیاسی دیگر کل شهر یا کشور. به عبارت دیگر شما بدون نیاز به سخت افزار یا برنامه جانبی می‌توانید مشتریان خود را دسته‌بندی کنید و پیامک‌های متناسب هر دسته را ارسال کنید.

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشید؟

 

همانطور که قطعا خودتان هم می‌دانید زندگی امروزه بدون موبایل غیر ممکن است. تقریبا می‌توانیم بگوییم ۹۵% از آدم‌ها از موبایل استفاده می‌کنند. بنابرین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد به یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در تمام جهان تبدیل شده است. برای تمام کسب‌وکارهایی که‌خواهند در دنیای رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند و صدای بلند برندشان را به مشتریان برسانند، بازاریابی پیامکی از بهترین روش‌های بازاریابی است.

از طرفی دیگر کسب‌وکار شما هم از جهت خدمات و هم تبلیغات نیاز به یک راه ارتباطی سریع و بی‌واسطه با مشترییان دارد. یک سامانه پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که در مقیاس‌های مختلف (مثلا محله، شهر و …) کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید. چه روشی بهتر از داشتن یک پنل اس ام اس وجود دارد که هم ارزان باشد و هم در سریع‌ترین زمان ممکن پیام شما را به مخاطبانتان برساند؟

 

 

پنل اس ام اس چه قابلیت‌هایی در اختیار شما می‌گذارد؟

 

یک سامانۀ پیامکی درست همانند موبایل قابلیت‌های زیر را دارد:

  • قابلیت ارسال پیامک

  • قابلیت دریافت پیامک

  • قابلیت گزارش‌گیری

قابلیت ارسال پیامک

 

شما می‌توانید در لحظه به شماره تمام مشتریان خود ارسال انبوه انجام دهید. اگر بانک شماره‌های شما کوچک است یا به تازگی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کردید و هنوز مشتریان زیادی ندارید، شاید برایتان جالب باشد بدانید در یک سامانه پیامکی بانک شماره‌های از پیش موجودی وجود دارند که به شما این قابلیت را می‌دهند که بر حسب شهر، محله، سن، جنسیت و شغل آدم‌ها برایشان پیامک ارسال کنید.

قابلیت دریافت پیامک

همانطور که از طریق پنل اس ام اس می‌توانید پیامک ارسال کنید، می‌توانید پیامک‌های مشتریان خود را هم دریافت کنید ممکن است بپرسید چه پیامک‌هایی را قرار است دریافت کنید؟

 

پنل اس ام اس یک قابلیت فوق‌العاده برای تعامل میان شما و مشتریانتان است. شما از این طریق می‌توانید نظرات مشتریانتان را جویا شوید، مسابقه پیامکی ترتیب بدهید و خیلی موارد دیگر که می‌تواند برای کسب‌وکار شما مفید باشد.